Fundacja Startup Podbeskidzie zaprasza na organizowane przez siebie wydarzenie. 19 maja o godzinie 17.30 w studiu Agencji Kreatywnej Antolos w Bielsku-Białej przy ul. Powstańców Śląskich 6 zaplanowano prelekcje ze świata nowego marketingu. Merytoryczna kompilacja wiedzy marketingowo-technologicznej pokaże uczestnikom, jak sprawnie prowadzić skuteczne działania marketingowe w świecie cyfrowym.

Wśród zaproszonych gości będą Bartłomiej Kaczmarczyk, Jolanta Kubatek i Agata Kowalczyk. Poniżej kilka słów o prelegentach i przygotowanych przez nich tematach.

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy z ponad 9-letnim doświadczeniem i własnym kanałem YT o GTM, GA (https://link.sssem.ninja/kanal_YT). Posiada certyfikat Google Analytics, Advanced Google Tag Manager, Google Analytics 4 CXL Institute, Query GA4 Data in BQ- Team Simmer. Lubi testować, optymalizować, analizować i dzięki temu zwiększać współczynniki konwersji. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej i F1.

Temat prelekcji: Umarł król, niech żyje król – o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4.

Jolanta Kubatek
Prezes zarządu firmy 4Experience, która tworzy interaktywne projekty 3D (w tym VR/AR), a w portfolio klientów są marki takie jak DPD, Omron, Ford czy Lenovo. Prowadzi autorskie szkolenia z kompetencji liderskich. Przez 16 lat budowała zespoły marketingowe oraz odpowiadała za komunikację B2B firm z wielu branż, m.in. finansowej, produkcyjnej, IT. Zwolenniczka otwartej komunikacji oraz ciągłego doskonalenia.

Temat prelekcji: Budowanie wciągających doświadczeń – inspirujące przykłady wykorzystania VR/AR w marketingu.

Agata Kowalczyk
Bio: Full-stack marketerka od niemal dekady, obecnie specjalizująca się w obszarze digital i Social Media w agencji kreatywnej Antolos, gdzie pomaga klientom z branż B2B i B2C odnaleźć się w digitalowej dżungli, planując i wdrażając ich strategie komunikacji oraz działania efektywnościowe w sieci. Lubi prowadzić szkolenia z obszaru #SoMe i pomagać przedsiębiorcom rosnąć w siłę. Prywatnie pasjonatka mindfulness, górskich wędrówek i szaleństw na ścieżkach enduro.

Temat prelekcji: Marketing in Motion – obraz, ruch, emocje w działaniach marketingowych, jak je skutecznie wykorzystać.

Całość wydarzenia uzupełni pokaz technologii VR.

Startup Podbeskidzie to lokalna społeczność mająca na celu promowanie przedsiębiorczości wśród bielszczan. Inicjatywa skupia się zarówno na przybliżaniu młodym ludziom idei samodzielnego prowadzenia biznesu, jak również spotkania i podzielenia się wiedzą osób już doświadczonych. Chodzi o zachęcenie młodych, stojących przed wyborem swojej ścieżki zawodowej, aby otworzyli się na nowe możliwości. Startup Podbeskidzie wspomaga rozwój młodych startupów, poprzez organizowanie różnego rodzaju aktywności.

Bilety na wydarzenie są dostępne na app.evenea.pl/event/e-motions.

UM Bielsko-Biała

Obrazek domyślny
Informacja Prasowa

Opublikowany tekst jest nadesłanym do nas materiałem prasowym. Jeżeli chcesz wysłać do nas informacje o swoim projekcie, jakimś wydarzeniu lub problemie pisz na redakcja@beskidslaski24.pl.