W związku z narastającą liczbą zachorowań na COVID-19 od 25 stycznia aż do odwołania Urząd Miejski w Bielsku-Białej wstrzymuje bezpośrednią obsługę mieszkańców.
Po wcześniejszym umówieniu się będzie można załatwić swoje sprawy w Wydziałach:
– Dochodów Budżetowych
– Geodezji i Kartografii
– Gospodarki Odpadami
– Komunikacji
– Ochrony Środowiska i Energii
– Polityki Społecznej
– Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości
– Urbanistyki i Architektury
oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego
Umawiać można się telefonicznie lub – tam, gdzie jest to możliwe – za pośrednictwem systemów kolejkowych. Wykaz numerów telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego dostępny jest na stronie internetowej w zakładce Mieszkaniec – Wydziały Urzędu Miejskiego.
Wszystkie dokumenty składane do tej pory w Biurze Obsługi Interesanta będzie można pozostawić w specjalnej skrzynce podawczej wystawionej przed budynkiem Urzędu Miejskiego przy placu Ratuszowym 6.
Bez wcześniejszego umawiania się będzie można dokonywać płatności w kasach Urzędu Miejskiego oraz rejestrować zgony w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Przypominamy równocześnie o możliwości załatwienia wielu urzędowych spraw za pośrednictwem platformy ePUAP, a także mailowo bądź telefonicznie.
Wszystkie wprowadzone zmiany podyktowane są troską o zdrowie bezpieczeństwo nas wszystkich.
UM Bielsko-Biała